Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Πηγές:
http://2gym-evosm.thess.sch.gr/drupal/
http://silitzidis.mysch.gr/j17/

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Ασκήσεις Κατανόησης 1.1,1.2
Ασκήσεις Κατανόησης 1.3,1.4)
Αρνί-Λύκος-Χόρτο
Πύργοι του Ανόϊ
Η έννοια του προβλήματος
Η έννοια του προβλήματος (μέρος ΙΙ)
Η έννοια του προβλήματος (μέρος ΙΙΙ)
Τι είναι Αλγόριθμος
Ιδιότητες του Αλγόριθμου
Ιδιότητες του Αλγόριθμου (μέρος ΙΙ)
Ιδιότητες ενός Αλγόριθμου (μέρος ΙΙΙ)
Υλοποίηση Αλγόριθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός
Γλώσσες Προγραμματισμού
Χαρακτηριστικά Γλωσσών Προγραμματισμού
Το ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον
Το ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον (μέρος ΙΙ)
Το ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον (μέρος ΙΙΙ)
Ασκήσεις Κατανόησης 1.5
Φύλλο Εργασιών: Εισαγωγή στους Αλγορίθμους και τον Προγραμματισμό
Εισαγωγή στου Αλγορίθμους (Εργαστήριο 1)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη

Μαθήματα Logo

Φύλλο Εργασιών: Προγραμματισμός (Βασικές Εντολές)
Φύλλο Εργασιών: Προγραμματισμός (Επανάληψη – Διαδικασίες)
Φύλλο Εργασιών: Προγραμματισμός (Υπερδιαδικασίες)
Φύλλο Εργασιών: Προγραμματισμός (Εντολές Εισόδου Εξόδου – Πράξεις)
Φύλλο Εργασιών: Προγραμματισμός (Μεταβλητές – Εντολή Κάνε)
Προγραμματισμός (Εργαστήριο 2: Επανάληψη – Διαδικασίες)
Προγραμματισμός (Εργαστήριο 3: Υπερδιαδικασίες)
Προγραμματισμός (Εργαστήριο 4: Δείξε – Πράξεις)
Προγραμματισμός (Εργαστήριο 5: Μεταβλητές – Κάνε)
Προγραμματισμός (Εργαστήριο 6: Παραμετρικές Διαδικασίες)

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Μεγάλες Δραστηριότητες
Γραφικό Αλφάβητο
Σκακιέρα
Graffiti
Λαβύρινθος
Κανονικά Πολύγωνα
Πυραμίδα
Rally Χελώνα
Χωριό

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ